2009.01.25. 11:05
Fiesta-hadműveletet indít a Ford Észak-Amerikában
Úgy tűnik, le kell szokniuk az amerikai vásárlóknak a benzinfaló luxuslimuzinokról, de az átállás nem zökkenőmentes. Az európai vásárlók már hosszú ideje rákaptak a takarékos minikre, az USA-ban azonban ezek a csöppségek nem kedveltek.
A Ford éppen ezért döntött úgy, hogy népszerűsíteni kezdi kis modelljeit az Államokban. A Fiesta jövőre tervezett piaci bevezetése előtt a vásárlóknak országszerte lehetőségük lesz vezetni, kipróbálni a cég legújabb, globálisnak kikiáltott járművét. A „Fiesta-hadművelet” keretében autórajongókat választanak ki arra, hogy vezessék a típust, majd a különböző közösségi honlapokon számoljanak be a tapasztalataikról. Ez az első olyan program, amelyben a gyártó összegyűjti a valós felhasználókhoz kiszállított autók teszteredményeit és a visszajelzéseket, s az információkat felhasználja a termék bevezetése előtt.
„Egy dolog, ha az ember beszél a járműről, ám teljesen más embereket beleültetni és hagyni, hogy kipróbálják az autót – fogalmazott Connie Fontaine, a Ford márkatartalmi és együttműködési vezetője. – Ez a program megteremti annak a lehetőségét, hogy a mérnökeink értékes információkat gyűjthessenek a tapasztalatokról.”
Az összesen mintegy százezer tesztvezetés során a vevők már jóval az amerikai piaci bevezetés előtt személyesen kipróbálhatják a Fiestát.