Egyperces

2016.08.30. 11:22

Rántott csirke szagú naptejjel támad a KFC

A gyorsétteremlánc felfrissíti az imidzsét, ennek keretében rukkoltak elő a meglepő promóciós húzással.

BAMA

A KFC az év gyorsétterem-sztoriját akarja megírni azzal, hogy felfrissíti emblematikus figurájuk, Sanders ezredes imidzsét. Az „újra-ezredesítés” során a lánc alapítója, Harland Sanders képmása bronzos bőrt kap. Ezzel a cég a jóravaló öregúr-figurából egy Miamiban dőzsölő vén playboyt farag, ami elég érdekes döntés, de hát ők tudják.

Ahogy csak ők tudhatják azt is, miért kellett ezt a lépést egy igazán bizarr promóciós húzással beharangozni: megalkották a rántott csirke szagú naptejet.

A KFC háromezer tubust ajánlott fel ingyen a forró olajba fojtott csirke aromájú krémből egy online akció keretében, melynek az „extraropogós életstílus” nevet adták. Természetesen azonnal el is fogyott mind.

Amikor arról kérdezték őket, hogy miért az Extraropogós Naptejjel harangozták be az újra-ezredesítést, a KFC szóvivője azt mondta: „a naptej teljesen természetes választásnak tűnt,” a marketingosztály vezetője pedig azzal indokolta a furcsa szagválasztást, hogy: „A naptejnek mindig naptej illata van. Szóval azt gondoltuk: miért ne lehetne most rántott csirke szaga?”

Magyarul:
- Miért tettetek ilyet?
- Csak!

Mindenesetre most új értelmet nyert a grillcsirkévé sülni a napon-kifejezés.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva