Egyperces

2016.09.09. 10:10

Ízléstelenségi csúcsot döntött a Walmart és a Coca-Cola 9/11-es emlékakciója

Nem egy észlény, aki kitalálta, de az sem, aki jóváhagyta.

BAMA

A 2001. szeptember 11-i terrortámadás az új évezred egyik legmegrázóbb eseménye az egész világon, az USA-nak pedig természetesen külön traumatikus emlék. A merénylet csaknem háromezer áldozatot szedett. Vasárnap lesz a támadás tizenötödik évfordulója, amiről már most, előre sok helyütt megemlékeznek – a Walmartnál is megpróbálták, nem kellett volna.

A hipermarket-lánc egyik floridai üzletében sikerült üdítősdobozokból kirakni az ikertornyokat, mögöttük az amerikai zászlóval. Tehát egy több ezer életet követelő merényletre egy halom kólával kívántak méltóképpen emlékezni. A téma akkor kezdett el futótűzként terjedni, amikor egy helyi lakos kitwittelte.

— Shawn (@online_shawn) ">2016. szeptember 6.

Többen hasonlóan kiakadtak:

— Vagenda of Manocide (@librarianatrix) ">2016. szeptember 7.

— Daniel Gintner (@DreadJesterBatt) ">2016. szeptember 8.

— Ian at home (@iMac1975) ">2016. szeptember 8.

 

De olyan is volt, aki nem látott ebben semmi kivetnivalót.

— Laneigh Pfalser (@laneighpfalser) ">2016. szeptember 8.

— ShArKy666 (@ykrahs666) ">2016. szeptember 8.

 

Az összeállításban külön morbid, hogy a tornyokat Coke Zero-ból rakták ki – a megsemmisült World Trade Center helyét hívják Ground Zero-nak.

A Walmart szóvivője azóta már megszólalt: egy e-mailben közölte a Mashable-lel, hogy a felháborodás miatt már szétkapták a dobozösszeállítást, és hogy az különben is a Coca-Cola ötlete volt. A Coke ugyancsak írásban közölte, hogy a szerencsétlen reklámmal a mentésben odaveszett tűzoltók előtt szerettek volna tisztelegni, majd elnézést kértek azoktól, akiket megsértettek a dobozokkal.

Legközelebb ezt jobban át kéne gondolni.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva