Egyperces

2016.12.02. 13:04

Óriási hirdetőtáblákon égeti be a felhasználóit a Spotify

És ez nagyon vicces.

BAMA

Pimasz kampánnyal búcsúztatja 2016-ot a Spotify: óriási hirdetőtáblákra írja ki a felhasználói legkínosabb zenehallgatási szokásait. Az online zenestreamelő szolgáltatás Amerikában, Nagy-Britanniában, Franciaországban és Németországban vetette be a szennyest kiteregető reklámtáblákat, azzal a jeligével, hogy „Köszi, 2016. Fura voltál.” A megvalósítás hol aranyosra, hol tényleg viccesre sikerült:

Annak az 1235 srácnak, akik kedvelték az idei „Csajos buli” playlistünket: szeretünk benneteket.

Kedves 3749-ek, akik a Brexit-szavazás napján streameltétek az „It’s the End of the World As We Know It”-et: kitartás.

Annak az embernek, aki még júniusban kezdte el hallgatni a karácsonyi zenéket: neked aztán tényleg egy nagy száncsengő az egész világ, mi?

Illetve:

2016 legtöbbet játszott panda-témájú számai: Panda, Panda, Panda, Panda, Panda és Panda.

Kedves los angelesi ember, te, aki négy órán át hallgattad az „Örökké egyedül”-playlistet Valentin napon: minden rendben?

Köszönjük, Spotify. Nevettünk.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva