2016.12.02. 13:04
Óriási hirdetőtáblákon égeti be a felhasználóit a Spotify
És ez nagyon vicces.
Pimasz kampánnyal búcsúztatja 2016-ot a Spotify: óriási hirdetőtáblákra írja ki a felhasználói legkínosabb zenehallgatási szokásait. Az online zenestreamelő szolgáltatás Amerikában, Nagy-Britanniában, Franciaországban és Németországban vetette be a szennyest kiteregető reklámtáblákat, azzal a jeligével, hogy „Köszi, 2016. Fura voltál.” A megvalósítás hol aranyosra, hol tényleg viccesre sikerült:
Annak az 1235 srácnak, akik kedvelték az idei „Csajos buli” playlistünket: szeretünk benneteket.
Kedves 3749-ek, akik a Brexit-szavazás napján streameltétek az „It’s the End of the World As We Know It”-et: kitartás.
Annak az embernek, aki még júniusban kezdte el hallgatni a karácsonyi zenéket: neked aztán tényleg egy nagy száncsengő az egész világ, mi?
Illetve:
2016 legtöbbet játszott panda-témájú számai: Panda, Panda, Panda, Panda, Panda és Panda.
Kedves los angelesi ember, te, aki négy órán át hallgattad az „Örökké egyedül”-playlistet Valentin napon: minden rendben?
Köszönjük, Spotify. Nevettünk.