Életmód

2009.05.12. 21:21

A nő arra gerjed, ami mozog

A hetero nők nem a személyre buknak, hanem a cselekvésre, így egy mozgó autótól is felizgulhatnak – derült ki egy kanadai kutatásból. A nagyvilág hírei.

BAMA

Bármilyen furcsa, a kutatócsoport szerint nem a meztelen férfiakra indulnak be a nők. A tudósok az ember vizuális ingerekre adott szexuális reakcióját vizsgálva jutottak erre a következtetésre. A kísérleti alanyok videón néztek meztelen embereket szexuális vagy semleges helyzetben, miközben a kutatás vezetője rögzítette a reakciókat. A felmérés nem várt eredményt hozott, ugyanis kiderült, hogy a hetetoszexuális nők nem mutattak nagyobb izgalmat az óceánba követ dobáló, kidolgozott testű férfiakra, mint a Niagara vízesés képeire. Ugyanakkor a tornát végző nők jelentős vérnyomásemelkedést váltottak ki belőlük – ebből a kutatás vezetője arra következtetett, hogy a hölgyek nem a nemre, hanem az érzékiség fokára reagálnak. „A heteroszexuális nőknek nem számít milyen nemű valaki. Ők a cselekvés szintjére reagálnak” – vonták le a következtetést a kutatók.

Egészségtelen babatápszerek

Számos, a kereskedelemben kapható bébi- és gyermek ételt egészségesnek hirdetnek, a valóságban azonban annyi cukrot és telített zsírt tartalmaznak, mint a sajtburger vagy a csokis kekszek – derült ki egy brit felmérésből. A CFC (mely a Sustain élelmiszer és gazdálkodási kampány csoport tagja) az elmúlt hónapban kapható összesen 107 bébi- és kisgyermek élelmiszer tápanyagát vizsgálta meg Angliában. Az eredmények szerint csupán a termékek felében volt olyan alacsony a telített zsír mennyisége, amennyiben azt az Élelmezésügyi Intézet irányvonalai meghatározzák.

Televízió nélkül is van élet

Egy amerikai közvélemény-kutatás eredménye szerint a gazdasági válság hatására az emberek átértékelik a környezetüket, és sorrendet állítanak, melyek azok a használati tárgyak, amiket nélkülözhetetlennek, és melyek azok, amelyeket luxuscikknek éreznek. A Pew Research amerikai közvélemény-kutató intézet megállapítása szerint jelentős változás tapasztalható a szükséges és luxus árucikkekre vonatkozó értékítéletben. A korábbi, 2006-os kutatáshoz viszonyítva 12 százalékkal csökkent, azaz 52 százalékra esett vissza azoknak az aránya, akik a televíziót szükséges háztartási eszköznek látják. Az elmúlt 35 évben ez az egyik legalacsonyabb arány, amit a tévével kapcsolatban tapasztaltak. Az asztali számítógépet a megkérdezettek fele, a szélessávú internetet minden harmadik ember tartja szükségesnek. A visszaesés mindkét eszköz esetében alig 1-2 százalék. A mobiltelefon is csak minden második ember számára nélkülözhetetlen.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva