Ezotéria

2010.06.21. 12:15

A kívánatos nő – férfiszemmel

A reklámok nőknek készülnek. Ők akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nőhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

BAMA

Az amerikai kutatók erre is megkeresték a választ. Kutakodásuk eredménye: a férfiak  egyáltalán nem ítélkeznek a nőkről olyan szigorúan, ahogy azt mi gondoljuk.

Kiderült ugyanis – a tudományos módszerekkel végzett felmérés során -, hogy a magazinokban, illetve reklámokban látható modellek nem hatják meg a férfiakat. Sőt! Az általános vélemény az volt, hogy „ezek a nők túl tökéletesek! Hibátlan az alakjuk, kifogástalan a bőrük, csodás a hajuk, művészi a sminkjük… Ők csak a szemnek szereznek örömöt. Megközelíthetetlenek. Feleségként, barátnőként szóba se jöhetnek!”

 

 

Íme néhány megszívlelendő megállapítás:

 

1. A gömbölyű még nem dagi!

A nők leginkább a zsírpárnáikkal nincsenek kibékülve. Pedig a férfiak (az anonim kérdőíveken bevallották) kifejezetten szeretik a kerekded formákat. Ráadásul a Rák, a Halak, a Bika vagy a Mérleg típusú hölgyek általában akkor vonzóak, ha teltebbek. Ha mesterségesen lefogyasztják magukat, „nem önmagukat adják”, hiányzik belőlük valami, ezért nem akad meg rajtuk a férfiak szeme.

Az a nő, aki örökké kesereg az alakja miatt, két súlyos hibát is elkövet: az egyik, hogy elárulja: nem ismeri a partnere ízlését. A másik hiba, hogy annyit mondja, mondogatja saját hibáit, amíg a férfi lassacskán elhiszi: szerelme tárgya nem tökéletes, tehát jobb, ha másik után néz.

 

 

2. Az évek múlása sem tragédia!

 

Vannak szerencsésebb alkatúak (pl. az Ikrek), akik szinte kortalannak számítanak, és vannak (mint a Bakok), akik egy picit mindig idősebbnek látszanak a koruknál. Ez azonban legfeljebb őket zavarja. Mert nem az évek száma fontos egy kapcsolatban.

Ahogy a férfi öregszik, úgy változik az elképzelése arról, mit is tart vonzónak, kívánatosnak a nőn. Az ötven körüli férfi elég bölcs ahhoz, hogy a húszéves lányokat csak látványnak, ne pedig lehetséges partnernek tekintse. (Hogy olykor efféle frigy mégis összejön, az többnyire a nagyra vágyó húszévesek bűne, mert elhitetik a férfival, hogy igenis őrá, a fiatalkára van szüksége, s mire szegény rájön, hogy rászedték, a fiatal már ott is hagyta.) A New Woman című magazinban több férfi is egybehangzóan úgy vélekedett, hogy a jól öltözött, ápolt, egyéni gondolkodású negyvenes nőt többre tartják, mint a vihogó, csinos ám butácska húszéveseket.

Az ötven fölötti férfinak nem az a legfontosabb, hogy a nő csinos, sokkal többre tartják az egyéniségét, intelligenciáját, személyiségét.

 

3. Az egyéniség értékálló

 

Ki ne ismerne olyan nőt, aki nem szép (legalább is nem az általánosan elfogadott módon), mégis kifejezetten erotikus kisugárzása van, a férfiak rajonganak érte. Csak akkor lehet ilyen vonzó a nő, ha érvényesülni hagyja az egyéniségét. Ehhez azonban ismernie kell önmagát. „Nem a súly, a magasság, a mellbőség vagy a csípőméret a lényeges, még a ruha vagy a viselkedés sem döntő – fogalmazták meg a felmérés résztvevői. Lehet vonzó az ártatlanul viselkedő, védelemre szoruló teremtés épp úgy, mint az öntudatos, kalandot szerető asszony – ha ez a viselkedés illik az egyéniségéhez, ha ez nála a természetes…

 

Tehát nem a tükör által nyújtott képen múlik, hogy sikere lesz-e a nőnek, hanem az egyéniségén, az önbizalmán, a mások iránti őszinte érdeklődésén. És ez vonatkozik nemcsak az állásvállalókra, hanem a társkeresőkre, a kapcsolatban élőkre is. Érdemes tanulmányozni önmagunkat, érdemes a horoszkópban elhelyezkedő bolygók hatását tudni, ismerni – mert az önismeret az alapja a természetes viselkedésnek.

 

A legfontosabb tanács a nőknek: Ne önmaguknak, és ne is a barátnőjüknek akarjanak tetszeni, hanem a férfiaknak. És elsősorban annak a férfinak, aki szereti. Mert akkor ez a férfi még jobban fogja szeretni. Ez a titok nyitja. Herczeg Kata

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva