Hírek

2008.10.28. 16:33

A jó szálloda titka a vendégek szemével

A legfontosabb kritérium a jó szállodai szolgáltatások tekintetében az épület elhelyezkedése, az ágy kényelme, valamint a szállodai személyzet udvariassága

BAMA

A legfontosabb kritérium a jó szállodai szolgáltatások tekintetében az épület elhelyezkedése, az ágy kényelme, valamint a szállodai személyzet udvariassága – derült ki egy internetes szavazásból, amelyben 2200 rendszeres utazót kérdeztek. Amelyik hotelben nem kellően tiszták a szobák, zajosak a szomszéd vendégek, gyenge a hotelszerviz és várakozni kell a bejelentkezés után, oda többnyire nem térnek vissza az utazók.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva