Hírek

2008.10.02. 19:52

Rend a házban program

A reklámanyagok begyűjtésével és azok újrahasznosításával oldja meg a lakóházak többéves problémáját egy magáncég. A vállalat Rend a házban programja magába foglalja a szórólapok kulturált és áttekinthető kihelyezését a társasházak előterében telepített bemutatóállványokkal, majd a már érvényét vesztett kiadványok összegyűjtését és díjmentes elszállítását.

Boda Veronika

Fogyasztói társadalomban élünk, a reklámok bűvkörében. Legtöbben a házhoz hozott reklámanyagokat nézegetjük, hiszen ezek nyújtják a legszélesebb körű információt számunkra egy-egy témában. Ha felújítjuk a lakást, vagy csak nagyobb bevásárlásra készülünk, otthon kényelmesen, egy kávé mellett összehasonlítjuk a láncok kínálatát, majd saját szempontjaink alapján döntünk. A szórólapok megkímélnek minket a szaladgálástól és attól a bosszúságtól, hogy valamit sokkal olcsóbban megszerezhettünk volna.

Bár sok kritika éri, a direktmarketing napjainkban az egyik leghatékonyabb és az emberek által folyamatosan használt reklám- és kommunikációs eszköz. Felmérések bizonyítják, hogy a postaládákba érkező reklámanyagokat a fogyasztók 83 százaléka elolvassa, több mint 67 százaléka felviszi lakásába, 53 százaléka pedig annak hatására választ és vásárol.

A vásárlás végeztével azonban a „mór”, vagyis a szórólap, ami megtette kötelességét, feleslegessé válik. És itt jön a Rend a házban program. Az akciót szervező cég ezzel az új programmal nem vállal kevesebbet, mint a főváros évente csaknem 180 ezer tonnányi reklámanyagának újrahasznosítását. Ez egy olyan egyedülálló újítás, amelynek köszönhetően a reklámanyagok még pozitívabb fogadtatásra számíthatnak a fogyasztók körében. Ez pedig jó a hirdetőnek, jó a terjesztőnek, és jó a fogyasztónak is. Hiszen amikor a lépcsőházban az új szelektív papírgyűjtőbe helyezi a már átnézett reklámanyagokat, kicsit nyugodtabb lesz a lelkiismerete, hogy tett valami jót a környezetért is.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva