Hírek

2009.05.20. 13:24

A Yahoo nem adja fel - Megújult a keresőmotor

A Yahoo keresőmotorjának átdolgozásával, a keresési találatok számának csökkentésével és pontosításával igyekszik a piacvezető Google-tól magához csábítani a felhasználókat.

AP - VG Online

A Yahoo ma mutatta be az újságíróknak lassan két éve tartó fejlesztési projektjének első eredményeit. A keresésekre szakosodott portál készítői megpróbálják pontosan azt a tartalmat nyújtani, amelyet a felhasználók igényelnek. Ennek érdekében a Yahoo csökkenti és koncentrálja adatbázisát, hogy a legfontosabb keresési találatok egy oldalon szerepelhessenek – tudósít az AP.

A cég véleménye szerint hatékonyabban működik riválisainál, a Google-nál és a Microsoftnál, mivel a találatok megszerkesztésekor figyelembe veszi, milyen tartalmakra kerestek korábban ugyanarról a számítógépről. Így például képes lehet arra, hogy eldönthesse, az adott internetező a hírhedt sztárra vagy a szállodára gondolt, amikor a "Paris Hilton" kifejezést beírta a keresőablakba.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva