2009.10.16. 17:06
A Túró Rudi esete jó példa a magyar kreativitásra
A magyarországi élelmiszeripar igenis rendelkezik pozitív jövőképpel. Kiváló példaként ezt bizonyítja legalábbis az az együttműködés, amely ezekben a napokban a Sole–Mizo és a Danone között formálódik, és amelynek leglátványosabb elemeként a legnagyobb magyarországi tejipari csoport megvásárolja a Danone Kft. marcali Túró Rudi-üzemét – véli Flórián Zoltán a Figyelőben.
Az Agrár Európa Kft. üzletág igazgatója szerint a magyar vállalkozás és az élelmiszer-ipari világcég közötti érdekazonosság felismerése fontos lépés a szakágazat koncentrálódásában.
Szerinte a válság arra is jó, hogy kikényszerítse a kreativitást, és a korábban nehezen elképzelhető megoldások is az asztalra kerüljenek.
Az, hogy a napjainkban már nem csak itthon hódító magyar „találmány”, a Túró Rudi előállításában koncentráció veszi kezdetét, utat mutat a hazai élelmiszeriparnak a versenyképesség növelése felé.