Hírek

2009.10.16. 17:06

A Túró Rudi esete jó példa a magyar kreativitásra

A magyarországi élelmiszeripar igenis rendelkezik pozitív jövőképpel. Kiváló példaként ezt bizonyítja legalábbis az az együttműködés, amely ezekben a napokban a Sole–Mizo és a Danone között formálódik, és amelynek leglátványosabb elemeként a legnagyobb magyarországi tejipari csoport megvásárolja a Danone Kft. marcali Túró Rudi-üzemét – véli Flórián Zoltán a Figyelőben.

Figyelő

Az Agrár Európa Kft. üzletág igazgatója szerint a magyar vállalkozás és az élelmiszer-ipari világcég közötti érdekazonosság felismerése fontos lépés a szakágazat koncentrálódásában.

Szerinte a válság arra is jó, hogy kikényszerítse a kreativitást, és a korábban nehezen elképzelhető megoldások is az asztalra kerüljenek.

Az, hogy a napjainkban már nem csak itthon hódító magyar „találmány”, a Túró Rudi előállításában koncentráció veszi kezdetét, utat mutat a hazai élelmiszeriparnak a versenyképesség növelése felé.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva