Hírek

2009.11.20. 15:25

Mától száz Tesco van Magyarországon - és még több lesz

Ma újbb négy áruházat nyitott a Tesco, így összesen már száz hipermarkettel rendelkezik Magyarországon az áruházlánc.

Világgazdaság Online

Pénteken reggel megnyitotta kapuit a Tesco századik magyarországi hipermarket áruháza Marcaliban. Emellett további három üzletet nyitott az áruházlánc, egy hipermarketet a budapesti Garam utcában, valamint egy-egy Tesco Express boltot Szegeden és Óbudán. A Tesco áruházak száma még az idén tovább növekszik - áll az áruházlánc közleményében.
 
A brit lánc közel 15 éves hazai jelenléte alatt a hipermarketek mellett szupermarketeket, valamint Tesco Express néven kis, 200-300 négyzetméter alapterületű üzleteket nyitott országszerte.

Marcaliban az autóval érkezők számára a 3000 négyzetméteres komplexum mellett egy 305 férőhelyes parkoló került kialakításra. A gyalogosan érkező vásárlók számára új, ingyenes buszjáratot indít a Tesco, amely minden nap kora reggeltől késő estig az áruháztól a városközpont érintésével körjáratban közlekedik.
 
Szintén pénteken reggel nyitott meg Budapesten, az újpesti Garam utcai új Tesco áruház, amely 2000 négyzetméteren naponta reggel hat és este tíz óra közötti – december 11-től karácsonyig pedig folyamatos - nyitva tartással várja a vásárlókat. Az autóval érkezők számára közel 170 férőhelyes parkolót alakítottak ki. Több buszjárat is megáll az áruház közelében, így a gyalogosan érkező vásárlók is könnyen megközelíthetik.
 
Az új hipermarketek kínálatában hozzávetőlegesen húszezer különböző termék található, mint például a kedvelt saját márkás termékek (Tesco Value és Tesco Színes), valamint a tavasszal bevezetett Light Choices termékcsalád is, amely az egészséges életmód követői számára készült. Ezen kívül elérhető a Családi Márkák névre keresztelt termékcsalád, amely az árérzékeny, ám kiváló minőségre vágyó vásárlók számára kínál alternatívát. A marcali hipermarketben a Tesco kedvelt ruházati márkái, a Cherokee és az F&F, valamint az F&F Blue divatos, téli darabjai is a megszokott kedvező ár-érték aránnyal várják a vásárlókat.

A Tesco stratégiájáról többet itt olvashatnak

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva