Hírek

2010.09.09. 07:22

A diszkontok lehetnek a piacvezetők

VG

Várhatóan jövőre sem nő a hipermarketek jelenlegi 23 százalékos piaci részesedése, és tíz év múlva is csupán 24 százalékos piacrésszel rendelkezik ez a kereskedelmi csatorna – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, a kereskedelem trendjeit vizsgáló felméréséből.

Az eggyel kisebb méretkategóriáról, a szupermarketekről viszont azt prognosztizálja a piackutató cég, hogy folyamatosan növelik részesedésüket. Ebben a kategóriában több kereskedőlánc is expanziós politikát folytat, így a szupermarketek piacrésze 2011-re 21 százalékra, míg 2015-re 22, sőt, 2020-ra akár 25 százalékra is nőhet.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva