Hírek

2010.10.21. 11:18

A Vodafone-é a legjobb mobilkommunikációs ügyfélszolgálat

A nagyvállalati személyes ügyfélszolgálatok kategóriájában második, míg a call centerek esetében harmadik helyett szerzett a Vodafone Magyarország a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010” versenyben.

x

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010” versenyben 19 neves társaság vett részt a banki, biztosítási, telekommunikációs, kereskedelmi és közszolgáltatói piacról. A nagyvállalati személyes ügyfélszolgálatok kategóriájában második, míg a call centerek esetében harmadik helyett szerzett a Vodafone Magyarország a hazánk leginkább ügyfélbarát ügyfélszolgálatait vizsgáló versenyben.

A résztvevő cégeknél több hónapon át próbavásárlások sorozata zajlott, valamint több mint hatezer ügyfelet kérdeztek meg, ami közel százezer kérdést jelentett az értékelési folyamat során. A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában az átlageredmény 86 %, míg a személyes megkérdezésnél 87 % volt.

 

 – Meggyőződésem, hogy egy olyan versengő iparágban, mint amilyen a mobilkommunikáció, csak akkor lehetünk sikeresek, ha gondolkodásunk középpontjába ügyfeleinket helyezzük és  tevékenységünk minden területén szakmai kiválóságra törekszünk - mondta Podhorányi László, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese. - Legyen ez az általunk nyújtott szolgáltatások köre, az ügyfeleink igényeihez igazított okostelefon-portfóliónk, a kiváló minőségű mobiladat hálózatunk, a telefonos ügyfélszolgálatunk, vagy éppen az üzlethálózatunk.

Ehhez elengedhetetlen, hogy vállalatunk valamennyi dolgozója egyben annak elkötelezett képviselőjévé is váljon. Sem az emberi erőforrások képzésében, sem a technológiai fejlesztésekben nem állhatunk meg, ha a legkiválóbbak akarunk maradni. Ezért kezdtük meg annak a beszédfelismerő rendszernek a kifejlesztését, amelynek révén a XXI. századi intelligens ügyfélszolgálat úttörői kívánunk lenni Magyarországon.

Nagy megtiszteltetés és öröm a számunkra a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2010 versenyben elért kiemelkedő helyezésünk, amely megerősíti bennünk, hogy jó úton járunk. Célunk, hogy ebben a szellemben haladjunk tovább, nem csak megőrizve, hanem tovább is erősítve az idei eredményt – tette hozzá Podhorányi László.

x -->

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kpi.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva
A KPI kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva