2009.12.10. 12:26
Az új Louis Vuitton kampány
Nagy várakozás előzte meg a Louis Vuitton tavaszi kollekciójának kampányfotóit.
Alig egy évvel azután, hogy Marc Jacobs, a patinás francia divathát vezető tervezője bejelentette a szenzáció számba menő hírt, miszerint Madonna lett az LV arca, máris új lány vette át a helyét.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy Madonna elhagyta a Louis Vuittont és a Dolce & Gabbana arcaként láthatjuk majd jövő tavasszal, míg a francia divatház egy szupermodellnek szavazott bizalmat. Lara Stone időszerű, de azért nagyon merész választásnak tűnt, hiszen a holland modell sok tekintetben nem egy hagyományos karakter. A francia Vogue főszerkesztőjének, Carine Roitfeldnek szinte múzsája a két első foga közötti apró résről azonnal felismerhető, karakteres arcú Lara. Aki nem csupán pofijával lóg ki a sorból, de testfelépítésében is eltér az általában vékony, törékeny szupermodellektől.
Marc Jacobs, aki szereti a kissé formabontó megoldásokat, lecsapott az idei év egyik legfoglalkoztatottabb modelljére és leszerződtette a Louis Vuitton új arcának. A fotózást a világhírű Steven Meiselre bízta. Az első kampányképek hangsúlyos eleme az erdő buja aljnövényzete és a modell köré csoportosuló fehér galambok. A két napja az interneten terjedő képek kaptak már hideget-meleget. Nehéz eldönteni, hogy ezzel a kampánnyal sikerül-e még feljebb tornázni a cég ázsióját, vagy most az egyszer a Louis Vuitton melléfogott.
Ajánljuk még:
Sztárok tülekedtek Marc Jacobs bemutatóján