2009.07.23. 16:36
Beckhamék legújabb dobása
A legelszántabb rajongók nemcsak imádottjuk stílusát és az általuk viselt márkákat követik, hanem a hírességek parfümjeit is. Pontosabban a nevük által fémjelzett illatokat szintén szívesen kipróbálják. A névadásért cserébe pedig a sztárok dollármilliókat keresnek...
Van, aki a ruhatervezésben vagy sminktermékekben, más a jótékonykodásban és megint más az illattervezésben találja meg újra önmagát. Parfümök jönnek-mennek, és egyidejűleg változnak névadójukkal: hol szexi és buja, hol pedig visszafogott, de kívánatos anyuka-típusú illatot dobnak piacra, attól függően, hogy éppen hogyan alakul a magánéletük.
A sztárok által reklámozott és árusított illatokat általában egy licenzer készíti, a hírességek neve pedig utólag kerül fel az üvegre. A névadásért cserébe pedig a sztárok a bevétel egy bizonyos részét kapják csak meg.
Jennifer Lopez például – aki már veteránnak számít a parfümgyártó sztárok között – évről-évre másfajta illattal rukkol elő. Most, hogy már édesanya, a lágyabb, szelídebb aromákat részesíti előnyben, ám vadóckorában erős, rámenős jegyekkel kóperált.
Chirstina Aguilera - a másik nagy illattermelő – pedig még üvegeit is saját stílusához igazította: karcsú kis tartók, csipkeszerű minták, kristályok és mindenféle csecsebecsék, melyek a pin-up stílust és ezzel Christina egyéniségét képviselik….
És persze nem hiányozhat a sorból a kotnyeles Beckham házaspár sem - hiszen ők mindig, mindenhol ott vannak, valamint a stílusikonná lett Sarah Jessica Parker...