Az egyes rádiócsatornák hallgatottságának változásai mellett nem mozdult el számottevően a magyarországi össz-rádióhallgatás volumene - derül ki a GfK felméréséből.
A hibátlannak még csak véletlenül sem mondható magyarsággal hablatyoló nigériai előadóművész egy ideig a Class FM-en szórakoztatta magyartudásával a nagyérdeműt.
2010. július hónapban a 15 évnél idősebb magyar népesség 88,6 százaléka, azaz 7 548 000 fő hallgatott rádiót – állapítja meg a GfK-Ipsos rádiós közönségmérése.
Bepanaszolták a Gazdasági Versenyhivatalnál a Bumerángot, mert az a „leghallgatottabb”- ként reklámozza saját magát. A hallgatottsági adatok azonban ezt kérdésessé teszik. A feljelentő szerint a Neo FM megtéveszti a hallgatókat és nem utolsó s
A legfrissebb Ipsos-GFK hivatalos rádiós közönségmérési adatok szerint a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió. Országosan minden műsorsávban és korcsoportban felülkerekedett a kereskedelmi rádiók piacán a Class FM.
A legfrissebb Ipsos-GFK hivatalos rádiós közönségmérési adatok szerint a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió. Országosan minden műsorsávban és korcsoportban felülkerekedett a kereskedelmi rádiók piacán a Class FM.
A Class FM továbbra is vezet az országos kereskedelmi rádiók harcában. A rádió a négy fő adat szerint a legfrissebb februári mérések alapján (Szonda Ipsos és GFK hivatalos kutatása) megőrizte első helyét.
A várakozásokkal ellentétben Bochkorék alaposan lemaradtak a hallgatókért vívott harcban Sebestyén Balázsékkal szemben. De vajon mi lehet ennek az oka?
Két hónappal a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése után a magyar rádióhallgatók nagy része továbbra is visszasírja a régi adókat. A KutatóCentrum és a Marketing&Media felmérése szerint a 18-64 évesek kétharmada hiányolja valamelyik csatornát, a Juventus