Míg Magyarországon a lakosság háromnegyede legfeljebb 100 eurót - körülbelül 28 000 ezer forintot - tervez ajándékokra elkölteni az idei karácsonyi szezonban, addig a megkérdezett európai országok többségében magasabb összeget szánnak erre a célra –
A svéd Hennes & Mauritz AB üzleti évének harmadik negyedéves adózott eredménye 23 százalékkal javult az előző év ugyanazon időszakához képest. Ám Európa második legnagyobb ruházati vállalatának eredményei még így is elmaradtak az elemzők által várttól.
A magyar ruházati piac szereplői szerint a tavalyi év volt a mélypont, így sokan abban reménykedtek, hogy az idei év ennél csak jobb lehet. A várakozásokkal ellentétben azonban a ruházati kereskedők összességében 6 százalékkal kevesebb 135 milliárd forint
A háztartásokban élők egy főre jutó éves fogyasztási kiadása 750.309 forint volt 2008-ban, ami reálértéken 23,5 százalékkal haladta meg a 2000. évit, az egy főre jutó háztartásban fogyasztott élelmiszerre és alkohol mentes italokra fordított kiadás 177.47