A közelmúltban a WizzAir légitársaság bevezette az úgy nevezett késési jótállást. Az intézkedés első látásra igen kedvezőnek tűnik, és annak egyes elemeit üdvözli is az Európai Fogyasztói Központ Magyarország. Ám a jó tudni, hogy az Európai Bíróság tavaly
A német weboldalakon egyre nagyobb számban tapasztalhatunk online előfizetésekkel kapcsolatos csalásokat. Az Európai Fogyasztói Központ Magyarország tapasztalata alapján a magyar fogyasztók egyre nagyobb számban esnek áldozatul e csalásoknak.
2010. április 1-től jelentős mértékű, mintegy 10 százalékos gázáremelésre számíthatunk, azoknak a gázszámlája pedig, akik eddig állami gázár-támogatásban részesültek, akár 40 százalékkal is megnőhet, adta hírül több hírforrás.
Fogyasztók ezrei esnek áldozatul évente Európa-szerte az üdülési klubok csábító ajánlatainak, akik a luxus árak fejében csupán elenyésző, avagy semmilyen ellenszolgáltatásra nem számíthatnak. A joghézagokat kihasználó üdülési klubokkal szemben az igazságs
Az Európai Unió illetékesei a közelmúltban zárták le a mobiltartalmakat (csengőhangok, képernyővédők) árusító weboldalak vizsgálatát. A 18 hónapon át tartó akció során a weblapok 75 százalékával kapcsolatban indult eljárás megtévesztő árfeltüntetés és nem
Az Európai Fogyasztói Központ közzétette a tavalyi évre vonatkozó statisztikáját. Eszerint a közlekedéssel, ezen belül is a légitársaságokkal kapcsolatban érkezik a legtöbb panasz az Európai Uniót átfogó fogyasztóvédelmi hálózathoz. A panaszok száma ittho
Az Európai Fogyasztói Központ hálózata idén májusban huszonhét, az Európai Unió tagállamaiban működő szervezete részvételével ár-összehasonlító projektet indított el. A felmérés során a fogyasztóvédők a legismertebb ruházati áruházláncokban kapható hasonl
Az Európai Unió Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóság egy éve vezette be a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról szóló (UCP) irányelvet. Az elmúlt évben 60 ezer panasz érkezett és a nemzeti hatóságok több mint 2 300 esetben indítottak vizsgál