A hazai vásárlók a legtudatosabbak közé tartoznak Kelet-Európában. Honfitársaink 82 százaléka állítja magáról, hogy vásárlásait tudatosan megtervezi előre. Emellett a hazai vevők több mint fele vásárlás közben rendszerint gyors döntést hoz a bolton belül
A Kirakat.hu és az Ipsos legújabb Tudatos Vásárlói Indexe (TVI) szerint 2009 első felében, ha enyhén is, de tovább erősödött a vásárlói tudatosságunk. Sokat nőtt a magyar termékek iránti lojalitásmutató („Ha módomban áll, inkább magyar terméket vásá
Magyarországon a felnőtt lakosság negyven százaléka túlsúlyos. Mindez nemcsak esztétikai probléma, hanem betegség is. Az elhízáshoz előbb-utóbb csatlakozik három nagy rizikófaktor: a magas vérzsírszint, a magas vérnyomás és az emelkedett vércukor szint.
Érdekli önt, mennyi kalória, cukor, zsír, telített zsírsav, nátrium van egy adag kólában vagy csipszben? Nem 100 grammban, hanem akkora mennyiségben, amit az ember egyszerre magához vesz. Megmutatja az INBÉ